Godmorgon! <3

Nu har jag vaknat men inte av mitt alarm så när jag vaknade och såg att klockan var 6:43 så fick jag panik för jag trodde klockan var 7:43 och då är det bara 50 min till att skolan börjar. Så jag flög upp ur sängen och sprang ner men där satt syrran i lugnan ro och åt frukost, då förstod jag att jag inte hade försovit mig utan bara vaknat
10 min för tidigt. Hon tyckte jag såg jätterolig ut sa hon, så jag kollade mig i spegeln och då stod håret åt alla håll. Jag såg ut som ett troll :P
Men nu är jag iallafall vaken och har ätit frukust ja me :)
Om 15 min går jag till skolan :)
Aurevoir allesammans för jag har Franskaprov idag!

See u soon!
Kramizz från Hultizz
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0