Back home :)

Äntligen hemma!
Dagen har varit förvånansvärt lång, kändes längre än förra veckan...
Men aja! Min dag idag började med Bild, superkul om du frågar mig :P Då gjorde jag klart min "Gömma biten" som bilduppgiften heter XD
Efter bilden var det två tråkiga lektioner som ni säkert inte vill höra om :P Men efter de vare LUNCH! :) Inte den godaste vi fått men ja var så hungrig att jag fyllde tallriken PROPPFULL! Efter känndes det nästan som om jag skulle spricka men som tur var gjorde inte jag de, hihi XD På rasten där efter så spelade jag faktiskt lite staffboll vilket jag tror att jag aldrig har gjort förr, har bara kollat när killarna spelar :P ;) Sen var det en långtråkig lektion men efter det hade vi idrott! Tjoho, spelade softball! Men jag hade träningsvärk sen igår så de va lite stelt i början :/ (Hade fys/styrka igår) Men sen gick det bra förrutom det faktum att jag typ inte fångade en endaste boll, hälften såg jag inte pga solen men de andra kunde jag tydligen inte ta ändå, hihi. Tror jag fångade typ 5 av 20 XD Haha! Och när jag skulle springa efter att jag slagit så stod en kille som går i samma klass som mig och blockerade "basen" (man måste nudda "basen" om man ska springa vidare eller stanna på den) så jag kunde inte komma fram till den, men tillslut fick jag bort honom men då armbågade han mig väldigt hårt på ett, ja ni vet. Det gjorde ont men ja sa inge :/ Så nu har jag ett medelstort blåmärke på ett lite obehagligt ställe....

Jag tror det var allt jag ville säga :) Puss på er!
See u soon!
Kramiz från
Mandiz
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0